2 sty 2014

Podsumowanie roku 2013

Witam Was w poście podsumowującym rok 2013. Pokażę w nim książki, które przeczytałam. Na pewno nie będzie ich tak wiele jak u Was ale to nic. Nie czytam dla liczb i statystyk, tylko dla przyjemności. Niektóre zostały już opisane na blogu, inne dopiero się pojawią. Aby nie przedłużać, zaczynamy ;).

Książki przeczytane w tym roku (kolejność ułożyłam chronologicznie od początku, do końca roku ;p):
1. Jo Nebo - Pierwszy śnieg
2. John Ronald Reuel Tolkien - Drużyna pierścienie
3. John Ronald Reuel Tolkien - Dwie wieże
4. John Ronald Reuel Tolkien - Powrót króla
5. Jo Nesbo - Pancerne serce
6. Vladimir Nabokov - Lolita
7. Camilla Läckberg - Księżniczka z lodu
8. Jo Nesbo - Upiory
9. Trudi Canavan - Nowicjuszka
10. Trudi Canavan - Wielki mistrz
11. Monika Mularczyk - Brudny dotyk (link)
12. Izabella Frączyk - Kobiety z odzysku (link)
13. Maria Nurowska - Drzwi do piekła
14. Jeffery Deaver - Śmierć na Manhattanie
15. Gregg Hurwitz - Labirynt śmierci
16. Grażyna Plebanek - Nielegalne związki
17. Helen Fielding - Potęga sławy
17. Andrew Grant - Diana, księżna Walii. Baśń, która stała się mitem
18. Jack Ketchum - Dziewczyna z sąsiedztwa (link)
19.Alex Scarrow - Anioł śmierci
20. Waris Dirie, Cathleen Miller - Kwiat pustyni (link)
21. Barry Forshaw - Sieg Larsson. Mężczynza, który odszedł za wcześnie
22. Mari Jungstedt - Upadły anioł
23. Agatha Christie - Próba niewinności
24. Joanna Jodełka - Kamyk
25. Ninni Schulman - Dziewczyna ze śniegiem we włosach


Książki, czytane po raz kolejny:
1. Helen Fielding - Dziennik Bridget Jones (4 razy ;p)
2. Helen Fielding - W pogoni za rozumem (3 razy ;p)
3. Monika Szwaja - Jestem nudziarą (chyba 2 razy ;p)
4. Barbara Delinsky - Życie po wypadku (link)
5. Mark Hadoon - Dziwny incydent z psem nocną porą
6. Richard Mason - Rozświetlone pokoje
7. Lea Jacobson - Amerykańska gejsza (link)
8. Patricio Sturlese - Inkwizytor
9. Faye Kellerman - Uliczne marzenia (link)
10. James Patterson - Druga szansa (link)
11. Harlan Coben, Jeff Abbott, Lee Child i inni - Aż śmierć nas nie rozłączy

Jak widzicie razem wyszło 36 książek. Wiem, że to niewiele ale nie przejmuję się tym za bardzo ;p. Wiele z Was liczy przeczytane strony, więc ja też to zrobiłam. Zliczając wszystko co przeczytałam uwzględniając powtarzające się książki (tzn. te trzy czytane kilka razy) wychodzi 15,302 stron. Nie wiem czy to dla Was dużo czy mało. Dajcie znać ;p.

Skoro robię podsumowanie, to uwzględnie w nim też filmy. Nie wymienię wszystkich, które obejrzałam w 2013 roku bo po pierwsze było tego bardzo dużo a po drugie połowy nie pamiętam ;p. Wymienię filmy, których recenzja pojawiła się na moim blogu. Kolejność będzie taka sama jak w przypadku książek, zacznę od początku do końca roku.
1. Dom w głębi lasu (link)
2. Sekretne okno (link)
3. Sala samobójców (link)
4. Obsesja (link)
5. Berlin Calling (link)
6. Słodkich snów (link)
7. Kronika opętania (link)
8. Bez wstydu (link)
9. Projekt X (link)
10. Czarnobyl. Reaktor strachu (link)
11. Zbaw mnie ode złego (link)
12. Krzesło (link)
13. Dom z kości (link)
14. Dziewczyna w czerwonej pelerynie (link)
15. 1408 (link)
16. Siedem (link)
17. Sponsoring (link)

To by było na tyle jeśli chodzi o podsumowanie. W kolejnym poście wymienię książki, które chciałabym przeczytać w 2014 roku. Co prawda ja na swojej liście mam ich bardzo dużo i nie wiem czy kiedykolwiek uda się to wszystko przeczytać, ponieważ lista ciągle się powiększa. Mimo to wybrałam te, które najbardziej mnie ciekawią i bardzo chcę je przeczytać. Jeśli jesteście ciekawi to musicie poczekać do następnej notki. Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz