9 lut 2014

Małe ogłoszenie

Witam. Jak wiecie w następnym tygodniu są Walentynki. Co prawda ja pierwszy raz od dłuższego czasu spędzę je samotnie ale uznałam, że jakoś to trzeba uczcić. Wymyśliłam, że przez cały ten tydzień na blogu pojawiać się będą notki filmowe. Nazwijmy to Walentynkowy Tydzień Filmowy. Będą to propozycje, które może przypadną Wam do gustu i w ten sposób umilicie sobie ten dzień. Filmy będą różne. Nie musicie się obawiać, to nie będzie tydzień melodramatów ;p. Ja raczej nie przepadam za historiami rodem z harlequinów. Ale oczywiście wszystkie będą opowiadać o miłości. Nie byłabym sobą, gdyby nie znalazł się wśród moich propozycji horror. I właśnie od niego zacznę. Plan jest taki, że notki będą codziennie i mam nadzieję, że mi to wyjdzie. Jeśli jesteście ciekawi to zapraszam już jutro. To by było dziś na tyle. Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz