2 sty 2016

Podsumowanie roku 2015

Witam Was w podsumowaniu roku 2015. Mam nadzieję, że nowy rok przywitaliście bezpiecznie ;) Moje podsumowanie będzie kiepskie. Niestety ale wyjazd za granicę, praca i wiele innych sprawiła, że nie miałam czasu a czasem sił i chęci do czytania. Jednak jak wiele razy powtarzam, czytam dla przyjemności a nie dla statystyk. Bez dłuższych wstępów przechodzę do listy czytelniczej.

Książki przeczytane w tym roku (kolejność ułożyłam chronologicznie od początku, do końca roku ;p):

1. Andriej Diakow - Do światła (dokończenie) 
2. William Golding - Władca much
3. Simon Beckett - Rany kamieni
4. Stephen King - Rose Madder
5. Eva Weaver - Lalki z getta
6. Cassey Hill - Tabu
7. Jo Nesbo - Policja
8. Andriej Diakow - W mrok
9. Andriej Diakow - Za horyzont
10. Dominika Stec - Kobieca intuicja
11. Stephen King - Misery
12. Stefan Mani - Statek
13. Dale Pinnock - Talerz zdrowia
14. Monika Szwaja - Powtórka z morderstwa (jestem w trakcie czytania)

Książki, czytane po raz kolejny:

1. Helen Fielding - Dziennik Bridget Jones
2. Stieg Larsson - Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet
3. Anne Bishop - Córka krwawych
4. Anne Bishop - Dziedziczka cieni
5. Anne Bishop - Królowa ciemności

Łączna ilość książek to 18 i pół. Nie jest to duża suma ale nic na to nie poradzę. Jak powiedziałam na wstępie i zawsze to podkreślam, lubię czytać ale nigdy nie będę się do tego zmuszać by komuś coś udowodnić. Co się tyczy ilości stron przeczytanych, to jest to 6580 stron.

Jak rok temu, w tym podsumowaniu nie może zabraknąć filmów, które zostały opublikowane na blogu w 2015 roku.

1. Lustra
2. Annabell
3. Mocne uderzenie
4. Nietykalni
5. Nawiedzony
6. Babadook
7. Sekstaśma

Jak widzicie, miniony rok był dosyć marny, jeśli chodzi o czytanie i pisanie postów ale nic na to nie poradzę. Może w tym nowym będzie lepiej ;) Wierzę w to. Następny post dotyczyć będzie podsumowania pewnego wyzwania czytelniczego, którego się podjęłam. Zobaczycie jak mi poszło. Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz