20 cze 2014

Zabójczy szept - Whisper (2007)

Witam. W dzisiejszym poście opowiem o horrorze. Jak widzicie po tytule będzie to "Zabójczy szept". Do jego obejrzenia zachęcił mnie przede wszystkim plakat. To dziecko skutecznie przyciąga wzrok, do tego intrygujący tytuł. O czym opowiada? Zapraszam do czytania.



Max właśnie wyszedł z więzienia. Chce zacząć życie od nowa. Ma plany na legalny biznes, jednak przez jego przeszłość nie może dostać kredytu. Wtedy decyduje się na propozycję kumpla by wziąć udział w porwaniu. Plan jest taki by się przebrał i porwał dzieciaka z przyjęcia. Udało się. W porwaniu biorą udział cztery osoby. Wywożą go na odludzie do pewnego kompleksu wypoczynkowego. Porwanie zlecił im tajemniczy facet. Grupka myślała, że będzie miło i łatwo ale niestety tak nie było. David jest bowiem bardzo szczególnych dzieckiem. Mimo, że ma nad sobą czwórkę dorosłych, to on panuje nad nimi. Porywacze sami stają się ofiarami...

Pierwsze skojarzenie po jego obejrzeniu? Twórcy starali się zrobić nowego "Omena". Czy im się to udało? Dla mnie nie. "Omen" to klasyka horroru, której nic nie dorówna. W "Zabójczym szepcie" mamy małego chłopca, któremu można by współczuć ale niepotrzebnie. David to zło wcielone. Jego porywacze dosyć szybko sobie to uświadamiają. Mały potrafi wykorzystać każdy przejaw słabości na swoją korzyść. Najbardziej doświadczyła tego Roxanne, która od początku była przeciwna temu porwaniu. Najbardziej zaskakujący był fakt, kim jest tajemniczy zleceniodawca. Tego się myślę nikt nie spodziewał. Film jest dobry. Mimo, iż nie przebił "Omena", to i tak mi się podobał. Na pewno nie jest to straszny horror, ponieważ na prawdę nie ma się w nim czego bać. Bardziej zaskakuje niż wywołuje strach. Mimo tego wszystkiego bardzo przyjemnie mi się go oglądało. Pod koniec filmu uświadomiłam sobie, że ja już go chyba kiedyś widziałam. Jak go oceniam? W standardowej skali 1-10, dla mnie film zasługuje na 7. Czy go polecam? Tak, moim zdaniem jest wart obejrzenia.

Trailer


Widzieliście "Zabójczy szept"? Jeśli tak, to napiszcie co o nim sądzicie. A może znacie film o podobnej tematyce wart zobaczenia? Piszcie. Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz