8 sty 2013

W Ciemności - Zabawne przypadki z podróży - Pod redakcją Dona George'a


Witam. Dzisiaj będzie króciutko o książce. Jak widzicie jest to książka pt. "W Ciemności - Zabawne przypadki z podróży". Jeśli jesteście ciekawi co o niej sądzę to zapraszam do czytania :).



Zacznę od tego, że nie kupiłam tej książki. Jest to nagroda w czymś tam, którą dostał w szkole mój brat. Sama bym tej książki na pewno nie kupiła! Wolę konkret a nie jakiś zbiór opowiadań. Mam w swojej kolekcji dwie takie książki - jedna jest średnia i się na niej zawiodłam a druga jest całkiem ciekawa. Książka "W ciemności" to zbiór opowiadań osób mniej lub bardziej znanych. Opisują w nich swoje najdziwniejsze, najzabawniejsze, najstraszniejsze i najbardziej zaskakujące sytuacje, które przydarzyły im się podczas podróży i pobytu w obcym kraju. Niektóre są dosyć fajne ale książka jest raczej marna. Niektóre opowiadania nie są dokończone albo po prostu nudne. W skali od 1 do 10 oceniam ją na 2. Nie jest to coś po co sięgnę ponownie. Przeczytałam bo jeśli już coś zacznę czytać to staram się zawsze to skończyć jednak nie polecam jej.

Dajcie znać czy lubicie tego typu książki, czy tak jak ja wolicie konkret. Czekam na komentarze. Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz