3 lut 2015

Lista na rok 2015 :)

Witam po chwilowej przerwie. Jak widzicie po tytule, w dzisiejszym poście pokażę Wam moją listę książek, które chciałabym przeczytać w 2015 roku. Niestety poprzedniej listy nie udało mi się zrealizować, mówi się trudno. Książki te przerzucam po prostu na ten rok. By nie przedłużać, oto moja lista. Kolejność jest zupełnie przypadkowa.

Książki, które szczególnie chcę przeczytać w 2015 roku:

*Stephen King - 4 po północy, Lśnienie

*Jeffery Deaver - Kolekcjoner kości

*Ransom Riggs - Osobliwy dom pani Peregine

*James Thompson - Jezioro krwi i łez i Biel Helsinek

*Trudi Canavan - Trylogia Zdrajcy

*Anne Bishop - Sebastian

*Dimitry Glukhovsky - Metro 2033


Lista nie jest długa. Mam nadzieję, że tym razem uda mi się z niej wszystko wykreślić, choć może to być bardzo trudne. Jak nigdy mam też ochotę podjąć się pewnego wyzwania.


Oczywiście nie chcę do tego podchodzić za poważnie i na siłę wyszukiwać książki pod dany punkt ;p. Po prostu w trakcie roku mam zamiar sprawdzać i dopasowywać obie listy ze sobą. Może uda mi się zrealizować choć połowę ;).

To by było dziś na tyle. Pozdrawiam i do następnego ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz